Tweede editie SADC’s magazine Faces gelanceerd

  19 december 2018  |    Nieuws

SADC lanceerde vandaag het tweede nummer van het magazine Faces, waarin medewerkers van SADC de mensen interviewen die op onze bedrijventerreinen werken. Mensen met passie voor hun werk, en mensen die meer zijn dan alleen werk. Een American football-coach, een trotse opa die met z’n kleinkind naar zwemles gaat, een kunstliefhebber, een reisfanaat, een fervent luisteraar van luisterboeken.

De gesprekken met werknemers leveren iedere keer weer mooie, verrassende, interessante en bijzondere verhalen op. Met het magazine Faces willen we de mensen die werken op onze bedrijventerreinen een gezicht geven.

Het thema van dit tweede magazine is ‘Digitalisering’. De manier waarop wij werken, communiceren en leven is fundamenteel veranderd. We kunnen daardoor grotere processen aan dan ooit. Maar de mens blijft altijd de spil. Met al zijn drijfveren, passies, nieuwsgierigheid, kennis en kunde.

Nieuwsgierig? Bekijk hier de digitale versie van het SADC Magazine Faces.

Faces verschijnt twee keer per jaar, en laat ondernemers en werknemers zien waarom de SADC-werklocaties goede, prettige, en concurrerende gebieden zijn, waar mensen met plezier werken en verblijven. Het doel is om met Faces te bouwen aan het communitygevoel van de werknemers. Hoe we dit doen? Door de mensen centraal te stellen en hun verhalen te delen.

Jeanet van Antwerpen

Jeanet van Antwerpen

Algemeen Directeur, SADC

j.vanantwerpen@sadc.nl