11 juli 2019 | Nieuws
Donderdag 11 juli presenteerde Schiphol Area Development Company (SADC), de derde editie van het magazine FACES.
Samen met de mensen die meewerkten aan het magazine – geïnterviewde en medewerkers van SADC – lanceerde SADC op 11 juli de derde editie van FACES bij C-Bèta bij een zomerbarbecue.
In dit tijdschrift gaat SADC in gesprek met de ‘bewoners’ van de business parks, de mensen die op of nabij de business parks werken. Medewerkers van SADC gingen op pad om deze bewoners te interviewen. Wat drijft hen in hun werk, in hun leven? Verrassende verhalen van de mensen die werken bij de bedrijven op onze terreinen.
Het thema van de derde editie is Gezondheid. Dit is het brede thema dat door de verhalen in deze FACES loopt. ‘Opvallend vind ik dat het bij de geïnterviewde vaak over bewustwording gaat. Bewuste keuze maken in carrière, de manier waarop je lichaam en geest vitaal houdt en hoe je met de omgeving omgaat.’, aldus Jeanet van Antwerpen.
Deze editie schenken we ook speciaal aandacht aan onze ‘buren’ als onderdeel van de omgeving, het stedelijk weefsel. Van schaapherder en trainer over kuddegedrag tot kweker van planten voor kantooromgevingen.
Klik hier voor de digitale versie van het SADC Magazine FACES.
Over FACES
Het magazine FACES van SADC verschijnt twee keer per jaar. Medewerkers van SADC gaan met ondernemers en werknemers in gesprek. Stellen hiermee de verhalen van de mensen die er werken centraal en geven de mensen die op de bedrijventerreinen werken een gezicht.
Ga voor alle edities van FACES naar www.sadc.nl/faces